هتل های مشهد
نوشته شده توسط : shbi

هتل های مشهد

 

 

این هتل با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران ميهمانان مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

 


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 

 

 


هتل الغدير مشهد نزدیک به مرکز شهر در خیابان آزادی - روبه روی باغ نادری قرار دارد . امکانات این هتل 4 ستاره شامل آسانسور ، خشکشویی ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، گشت شهری ، صبحانه و  بوفه ،  دمپایی داخل اتاق ، خدمات تورشهری و تفریحی و سرگرمی و موزیک در لابی میباشد.

 

 


هتل اترک مشهد یکی از شیکترین هتل های مشهد میباشد که در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر میباشد و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون رد شدن از هیچ خیابانی طی کنند. امکانات این هتل شامل اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،پاركینگ ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ، یخچال و تلویزیون میباشد.

 

 

 

 


این هتل داراي مكاني بسيار آرام مي باشد . مسافرين محترم دسترسي سریع و راحت به حرم مطهر را دارند . فاصله این هتل تا حرم فقط پنج دقیقه میباشد . این هتل در خيابان خسروي نو ، مقابل پمپ بنزين قرار دارد. از امکانات این هتل میتوان رستوران‌ ، کافی شاپ‌ ،پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

 

 

 

 

فاصله این هتل تا حرم کمتر از 800 متر میباشد و در مرکز شهر مقدس مشهد در یکی از زیباترین خیابان های شهر واقع شده است. هزينه اقامت كودكان زير 2 سال در این هتل رايگان میباشد و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بها و بالاي 6 سال تمام بها مي باشد. امکانات این هتل شامل تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری ، کافی نت ، پزشک مقیم ، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی ، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی و تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر طبق استانداردهای بین المللی بصورت 24 ساعته.

 

 

 


هتل 4 ستاره توس مشهد طبق آخرین و مدرن ترین طراحی های صنعت هتلداری دنیا ساخته شده و خدمات رفاهی بسیار و خاصی را برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته ، که تمام این عوامل و امتیاز ویژه ای که در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد میتواند اقامتی خوب و پرخاطره را از سفر به مشهد مقدس و اقامت در این هتل برای میهمانان فراهم کند. لابی این هتل با منظره ای رو به حرم امام رضا(ع) است . امکانات این هتل شامل اينترنت ، برق اضطراری ، پارکينگ ، تاکسی سرويس ، تهويه مطبوع كامل‌ ، خدمات لباس‌شويی‌و خشکشويی ،سرويس فرنگی ، صندوق امانات و فضای سبز میباشد.

 

 

 

 


این هتل نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم مطهر امام رضا (ع) مي باشد. قوانين این هتل براي اقامت كودكان زير 3 سال رايگان، كودكان 3 تا 5 سال نيم بها و كودكان بالاي 5 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود. امکانات این هتل شامل تاكسي سرويس ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری ، آسانسور ، سالن كنفرانس ، كافی شاپ و كافی نت میباشد.

 

 

 

اين هتل در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم امام رضا ع واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم پیتده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفتده از ماشین نیست. امكانات این هتل شامل فروشگاه و غرفه ، آسانسور ، تاكسي سرويس ، خدمان خانه داری و صندوق امانات اختصاصی‌ میباشد.

 

 

 


 


این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

 

مطالب مرتبط: مشهد ، تور مشهد ، تور مشهد زمستان 92 ، تور مشهد ، تور  مشهد بهمن 92 ، رزرو تورهای نوروز مشهد ، تور مشهد زمستان 92 ، تورهای ویژه اسفند ماه مشهد ،  تور مشهد اسفند 92 ، نرخ ویژه تور مشهد ،تور مشهد اسفند 92 ،  تور مشهد بهمن 92 ،  تور مشهد ، تور مشهد نوروز 93 ، تور مشهد نوروزی ، تور مشهد بهمن 92 ، تور مشهد ویژه بهمن 92 ، تور مشهد اسفند ماه , تور مشهد عید 1393

برچسب ها : هتل های مشهد,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 بهمن 1392ساعت 13:43  توسط هدیه  |  نظر بدهید

هتل های ترکیه

 هتل های ترکیه

 

 

 

هتل کریستال ترکیه استانبول دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.

 

 

 

 

 

 

 "پربازدیدترین هتل"

 این هتل دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد. دارای خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار میباشد.

 

 

 


امکانات رفاهی این هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران فراهم شده است.

 

 

 

 

 

هتل هپی الگانت ترکیه آلانیا 130KM فرودگاه آنتالیا و 8KM مرکز شهر آلانیا و 30KM فرودگاه آلانیا قرار دارد . امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، مینی گلف ، والیبال ساحلی و همچنین دارای استخر  سرپوشیده ، روباز و استخر مخصوص بچه ها و همچنین آکواپارک و جکوزی میباشد.

 

 

مطالب مرتبط: استانبول ، تور استانبول ، تور استانبول زمستان 92 ، تور استانبول ، تور استانبول بهمن 92 ، رزرو تورهای نوروز استانبول ، تور استانبول زمستان 92 ،تورهای ویژه اسفند ماه استانبول ،  تور استانبول اسفند 92 ، نرخ ویژه تور استانبول ،تور استانبول اسفند 92 ،  تور استانبول بهمن 92 ،  تور آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 93 ، تور آنتالیا نوروزی ، تور آنتالیا بهمن 92 ، تور آنتالیا ویژه بهمن 92 ، تور آنتالیا اسفندماه ، تور آنتالیا عید 93 , تور آنتالیا ویژه بهمن 92 ، تور آنتالیا نوروز 93 ، تورهای آنتالیا نوروز , تور ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه نوروز 93 , رزرو تور ترکیه , تور ترکیه نوروز 93

برچسب ها : هتل های ترکیه,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 بهمن 1392ساعت 13:25  توسط هدیه  |  نظر بدهید

جاذبه های ترکیه

 

جاذبه های ترکیه

 

 

آبشار مرادیه ترکیه

 

 دیدنی های ترکیه

 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه ها یگردشگری و توریستی و از دیدنی های  ترکیه است که در شمال شهر وان ترکیه در  88 کیلومتری از این شهر واقع شده است . وان بزرگترین شهر در شرق  ترکیه که مرکز استان نیز  وان است٬ همچنین از شهرهای تاریخی و زیبای ترکیه میباشد  که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. ساکنین این شهر به زبان کردی کرمانجی صحبت میکنند . این شهر از شمال وغرب به دریاچه وان از شرق به کوههای بلند سیاه کوه واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

 

آبشار مرادیه ترکیه

 

 

 

گشت با قایق در آبهای بدروم

 

دیدنی های ترکیه


با تورهای روزانه قایق سواری قادر خواهید بود به بازدید از سواحل زیب، غواصی و شنا در آبهای نیلگون بدروم خواهید داشت میتوانید ماهیگیری کنید و از عجایب زیر آبها عکس بگیرید و انواع ورزش های آبی را تجربه کنید. در اکثر تورهای قایق سواری استفاده از لوازم و وسایل غواصی رایگان میباشد.

 

گشت با قایق ترکیه

 

 

 

پاموک کاله ترکیه

 

 دیدنی های ترکیه

 

پاموک کاله در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه ساخته است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. آدمیان در هزاران سال گذشته در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد.

 

پاموک کاله ترکیه

 

 

 

 

معبد آرتمیس ترکیه

 

 دیدنی های ترکیه

 


معبد آرتمیس در شهر افه سوس محدوده  50 km شهر ازمیر ترکیه واقع شده است. این معبد به عنوان یکی از زیبا ترین بناهای ساخته روی زمین شناخته شده است و به همین علت جزء عجایب 7گانه میباشد باقی مانده از این معبد تاریخی ساخت آنرا قرن 7 قبل از میلاد نشان میدهد، اما قرار گرفتن معبد آرتمیس در فهرست عجایب 7 گانه به 550 قبل از میلاد برمیگردد. این بنا به معبد بزرگ مرمرین نیز شناخته میشود که توسط کروسوس شاه لیدی سفارش داده شده و به دست کرسیفون معمار یونانی ساخته شده است.

 

 

مسجد ایاصوفیه

 

 دیدنیهای آلانیا

 


این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیزش و نماهای باشکوه داخلی اش و همچنین اهمیت تاریخی خود گردشگران و مسافران زیادی را به شهر استانبول جذب می کند . بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت 1000 سال کلیسا بود . پس از سال 1453 تا 1934 تبدیل به موزه شده. این مسجد در محله سلطان احمد واقع شده و گردشگران می توانند از این بنای تاریخی دیدن کنند ، از روز 3 شنبه تا 1شنبه از ساعت 9:30 تا 4:30 این بنا پذیرای گردشگران میباشد که ورودی آن برای هر نفر 13 دلار آمریکا میباشد.

ایاصوفیه

 

 

 

 

تنگه بسفر استانبول ترکیه

 

دانستنیهای ترکیه

 


در مدت اقامت خود در استانبول ، هرگز گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در تنگه بسفر را از یاد نبرید. این تنگه در واقع قاره اروپا را از قاره آسیا مجزا می کند. سواحل تنگه بسفر مخلوطی است از زمانهای گذشته و کنونی و به نوعی شکوه و جمال امروزی و زیبائی و سادگی گذشته را به تصویر می کشد. هتل های جدید و ویلاهای چوبی قرار گرفته در حاشیه ساحل به همراه کاخهای زیبای مرمرین که در مجاورت قلعه های سنگی روستائی و دهکده های کوچک ماهیگیری قرار گرفته جذابیت این منطقه را چندین برابر نموده است. گردش با قایق یکی از بهترین راههای تماشای اطراف تنگه بسفر است .با گردش در این منطقه توسط قا یق که بصورت زیگزاگ حرکت می کنند شما این امکان را خواهید داشت تا تقریباً تمامی ساحلهای اطراف تنگه را از نزدیک دیدن کنید. در صورت تمایل به گردش با قایق در این نواحی از ایستگاه امین انو سوار بر کشتی شوید.هزینه گردش با کشتی در این منطقه علیرغم زمان شش ساعته آن بسیار اقتصادی می باشد. درصورت تمایل به استفاده از قایقهای اختصاصی جهت گردش ، در اطراف منطقه خلیج آژانسهای مخصوصی وجود دارد که با مراجعه به آنها می توان به گردش پرداخت. در این آژانسها تورهای نیم روزه شبانه یا روزانه وجود دارد.

 

 

برج گالاتا ترکیه

 

دانستنیهای ترکیه

 

این برج شصت و دو متری در سال "1348" ساخته شد. به هنگام غروب آفتاب از بالای این برج جلوه ی زیبائی از تنگه بسفر در زیر پاهای خود خواهید دید. در عین حال که شما می توانید از رستورانها و کلوپهای شبانه نزدیک به این محل هم دیدن کرده و لذت ببرید.کیزکولسی (برج دختر) : یکی از پر احساس ترین  مکانهای استانبول به حساب می آید. این برج در قسمت ورودی خلیج استانبول قرار دارد. علیرغم اینکه این برج در قرن12ساخته شده اما ساختمان کنونی آن متعلق به قرن هجده میلادی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط: استانبول ، تور استانبول ، تور استانبول زمستان 92 ، تور استانبول ، تور استانبول بهمن 92 ، رزرو تورهای نوروز استانبول ، تور استانبول زمستان 92 ،تورهای ویژه اسفند ماه استانبول ،  تور استانبول اسفند 92 ، نرخ ویژه تور استانبول ،تور استانبول اسفند 92 ،  تور استانبول بهمن 92 ،  تور آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 93 ، تور آنتالیا نوروزی ، تور آنتالیا بهمن 92 ، تور آنتالیا ویژه بهمن 92 ، تور آنتالیا اسفندماه ، تور آنتالیا عید 93 , تور آنتالیا ویژه بهمن 92 ، تور آنتالیا نوروز 93 ، تورهای آنتالیا نوروز , تور ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه نوروز 93 , رزرو تور ترکیه , تور ترکیه نوروز 93

 





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: